agentie-marketing-pentru-turism
Casa Cifu este unul dintre cei mai importanți clienți, oferindu-ne ocazia să planificăm și executăm o strategie completă, a căror rezultate s-au văzut instant.
Casa Cifu Toplita
www.casacifu.ro
Toplita, Harghita

Obiective:

  • obținerea unui grad de ocupare pentru lunile ianuarie și februarie 2021 de minim 85%
  • implementarea unui sistem de management eficient
  • creșterea notorietății brand-ului și activelor afacerii în online

Provocare:

Crearea mixului de marketing eficient care să aducă rezultatele dorite, având în vedere contextul epidemiologic nefavorabil, care contribuie la scăderea pieței de turism și schimbarea trendurilor.

01 Analiza

Am identificat puncte forte ale locației:

  • luxury villa concept, realizat cu mult bun gust și atenție la detalii
  • distanță scurtă față de pârtiile de ski din Toplița
  • amplasare într-o zonă retrasă, liniștită, înconjurată de un peisaj natural minunat, cu multe obiective turistice în apropiere.
agentie-marketing

02 Strategie

Strategie management general

  • Am recalculat prețul de închiriere, folosind o formulă proprie cMaximize și am stabilit creșterea tarifului pentru cazare cu 20%, iar tariful pentru ciubăr cu 15%.
  • Am intervenit în schimbarea procedurii de housekeeping, prin faptul ca am ajutat administratorii sa angajeze personal care sa îi ajute în a oferi turiștilor același nivel de curățenie, într-un timp mai scurt. De la o zi întreagă de pauză între check-out și următorul check-in, pauza a devenit de doar câteva ore, permițând cuplarea unui check-out cu check-in într-o singură zi.
  • Am creat avatarul de client. Am făcut o medie între brainstorming-ul cMaximize și informațiile oferite de către administratorul Casa Cifu, rezultând 3 categorii principale de clienți. 
Strategie Media
 
  • Păstrând focusul pe punctele forte identificate în etapa de analiză, am decis ce anume trebuie surprins în toate materialele media preluate la locație. Punând accentul pe interiorul primitor, dar și pe zona exterioară dominată de natură, scopul nostru a fost ca fotografiile și clipurile să creeze o experiență impresionantă pentru turiști încă de la prima vizionare.
  • Toate aceste materiale media au fost preluate și editate de către echipa cMaximize. Cadrele aeriene, fotografiile 360, dar și turul virtual au avut ca scop transpunerea turiștilor în locația respectivă și determinarea lor de a face din Casa Cifu o destinație.
webiste-cmaximize

Strategie promovare online

  • În primă etapă am identificat platformele online unde locația avea deja activitate.
  • Următorul pas a fost realizarea unei identități de la zero pe acele platforme unde Casa Cifu nu era prezentă.
  • Simultan s-a creat și un calendar de management al activității online.
webiste-cmaximize
webiste-cmaximize
webiste-cmaximize
webiste-cmaximize

03 Executie

  • Specific cMaximize, orice colaborare începe cu realizarea unei ședințe media profesionale, în vederea obținerii de conținut vizual de calitate, care catalizează și crește randamentul acțiunilor de promovare.
  • Am realizat website-ul casacifu.ro, cu un design modern, profesional și indici de performanță crescuți. Acesta prezintă o automatizare a procesului de rezervare, utilizatorul putând vedea disponibilitatea în timp real. Clientul poate trimite o cerere de rezervare proprietarului care, după confirmare, va bloca perioada respectivă. Clientul primește automat un email cu politica rezervare și anulare.
  • Conform calendarului de management al activității online, am implementat o strategie de social media, punând accent în special pe pe rețelele Facebook și Instagram. În acest proces am ținut cont în special de tipul de persoane care ar veni la Casa Cifu. Mai exact, am avut mereu în vedere care este grupul țintă și cum putem să ne adresăm în primul rând acestuia.
webiste-cmaximize
agentie-marketing-turism

04 Rezultate si concluzii

Gradul de ocupare a depășit așteptările și a ajuns la 95%. Mai exact, din cele 59 nopți doar 3 au rămas neocupate.

După cele 2 luni de campanie, datele concrete indică următoarele:

  • pagina de Facebook a crescut cu 3248 like-uri
  • contul de Instagram a crescut cu 2313 urmăritori
  • impactul total al postarilor a fost de 890.993
studiu-de-caz-agentie-marketing-turism

Cu alte cuvinte am reușit să îmbunătățim considerabil performanța principalilor indicatori, comparativ cu perioada anterioară începerii colaborării, surclasând chiar obiectivele anticipate.

Ca operator de unitate turistică este o adevărată provocare să ai un management corect și o imagine impecabilă în online. Asta se întâmplă deoarece nu există un ghid de bune practici care să te învețe cu exactitate ce trebuie să faci pentru a obține cele mai bune rezultate.

Misiunea cMaximize este de a ajuta operatorii unităților turistice în a-și crea imaginea perfectă în online cu scopul de a avea rezultate maxime.

Casa Cifu Toplița